به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    پوشش ساختمان رابط بین فضای داخلی و خارجی ساختمان را تشکیل می دهد و در نتیجه تحت فشار دائمی داخلی و خارجی قرار می گیرد. این پوشش باید تاثیر مثبتی بر مدیریت انرژی ساختمان داشته باشد و به عنوان یک مانع در برابر شرایط آب و هوایی عمل کند. نمای ساختمان یکی از بخش های ساختمان به شمار می رود که در طول سالیان تغییرات زیادی کرده است. در واقع نما مانع نفوذ باد، باران، گرما، سرما و سر و صدای بیرون می شود و تاثیر زیادی در رفاه ساکنین ساختمان دارد. همچنین از نظر زیبایی یکی از عناصر مهم در طراحی ساختمان محسوب می شود. با املاک داران همراه شوید تا درباره آب بندی نمای ساختمان بیشتر بدانید.

     

    املاک اصفهان
    27 / 12 / 1401 - 11:28
    بازدید : 96
    برچسب‌ها :

    سیتی سنتر اصفهان یکی از پروژه های بزرگ تجاری، رفاهی و تفریحی است که در جنوب اصفهان قرار دارد و با داشتن امکانات متنوع و مختلف، همه روزه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند. یکی از این امکانات داشتن اقامت موقت در این مکان است که فرصت بازدید از تمامی مکان های دیدنی برای افراد را فراهم می کند. پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید که با بخش های متنوع این مرکز بیشتر آشنا شوید.

    املاک اصفهان
    25 / 12 / 1401 - 12:03
    بازدید : 91
    برچسب‌ها :

    نوروز کجا بریم؟ یکی از سوالات رایجی است که بیشتر ایرانیان قبل از شروع تعطیلات نوروز از خود می پرسند. این انتخاب برای برخی افراد کاری سخت است و دلیل آن وجود شهرهای گردشگری زیادی است که در آن ها جاذبه های تاریخی و تفریحی زیادی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با شهرها و کشورهای خارجی جذاب و دیدنی آشنا کنیم و به توضیح سوال نوروز کجا بریم و جاذبه های گردشگری آن بپردازیم. اگر قصد مسافرت در ایام عید را دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

     
     
    املاک اصفهان
    25 / 12 / 1401 - 12:03
    بازدید : 88
    برچسب‌ها :

    ‌تست سیم کشی برق خانه چگونه است؟ ممکن است شما نیز با چنین پرسشی مواجه شده‌باشید و به دنبال یافتنِ پاسخی مناسب برای آن باشید. گاهی برخی عامل ها می توانند آسیب های بسیار زیادی به سیستم برق کشی یک خانه بزنند. در چنین شرایطی باید این سیستم را مورد بررسی قرار داد.

    تست سیم کشی راهی است که می تواند به شما در تشخیص خرابی کمک های قابل توجه ای کند. برای انجام این تست لازم است مراحل خاصی را طی کرده و نمودارها و دیاگرام های مهمی را که مربوط به سیستم برق کشی خانه هستند ترسیم کرد. در ادامه با مجله املاک داران در پلتفرم املاک داران همراه باشید.

    املاک اصفهان
    24 / 12 / 1401 - 11:30
    بازدید : 63
    برچسب‌ها :

    قرارداد رنگ آمیزی ساختمان از جمله قراردادهایی است که در بیشتر مواقع بین افراد و رنگ کاران بسته می شود و طبق آن عمل می کنند. این قرارداد همچون دیگر قراردادها به گونه ای است که یکسری قول و نکاتی در آن ذکر می شود که در آخر هیچکدام از دو طرف نتوانند زیر حرف خود بزنند. در ادامه درباره قرارداد رنگ آمیزی ساختمان بیشتر صحبت خواهیم کرد. همراه املاک داران باشید.

    املاک اصفهان
    23 / 12 / 1401 - 11:36
    بازدید : 67
    برچسب‌ها :

    اصفهان معروف به نصف جهان، یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می رود که هر سال توریست های داخلی و خارجی زیادی را به سوی خود می کشاند. در شهری توریستی مثل اصفهان مسئله حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار است. سیستم حمل و نقل عمومی اصفهان برای مسافران امکان جابجایی در سطح شهر را به راحتی فراهم می کند. بنابراین شما می توانید با تاکسی شهری، اسنپ، مترو، اتوبوس، اتوبوس تندرو یا حتی دوچرخه به گشت و گذار در شهر زیبای اصفهان بپردازید. با املاک داران همراه باشید تا درباره حمل و نقل عمومی در اصفهان بیشتر بدانید.

    املاک اصفهان
    22 / 12 / 1401 - 12:50
    بازدید : 75
    برچسب‌ها :

    امروزه با گسترش روز افزون شهر نشینی و نیاز آن به مسکن سبب‌شده که بافت شهرها متراکم شود. شهر اصفهان نیز از این امر مستثنی نبوده و نیست. هسته اولیه شهر اصفهان در قسمت شمالی این استان شکل گرفته و روز به روز در حال افزایش است. در این مقاله سعی داریم موقعیت، متراژ و چگونگی واگذاری زمین های پروژه گل نرگس اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه شوید.

    املاک اصفهان
    22 / 12 / 1401 - 12:50
    بازدید : 71
    برچسب‌ها :

    برخی از مردم بر این باورند که شهرهای شمالی بهترین گزینه برای فرار از گرمای تابستان هستند. در صورتی که اینطور نیست! هوای خنک را باید در ییلاقات زیبای شهرکرد، کوهرنگ و روستاهای اطراف آن پیدا کرد. شهرکرد یکی از مرتفع ترین شهرهای استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود و مقصدی عالی برای دوستداران آثار تاریخی و هواداران مناظر بکر و طبیعی است. این شهر با جاذبه های منحصر به فرد مانند چشمه دیمه، آبشار کوهرنگ، غار یخی چما، قلعه دزک، قلعه چالشتر، آبشار دره عشق، دشت لاله های کوهرنگ و غیره و البته آب و هوای دلچسب می تواند بهترین انتخاب برای سفرهای تابستانی باشد. با املاک داران همراه شوید تا درباره بهترین زمان سفر به شهرکرد بدانید.

    املاک اصفهان
    21 / 12 / 1401 - 12:45
    بازدید : 68
    برچسب‌ها :

    شهرکرد که به آن لقب بام ایران را داده اند، یکی از مرتفع ترین شهرهای استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود. ییلاقات سرسبز و خوش آب و هوا، جاذبه های تاریخی بی نظیر و مردم مهربان  همواره مهاجران زیادی را به این شهر می کشاند. از این رو می توان شهرکرد را گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری مسکن معرفی نمود. شما با خرید و فروش خانه در شهرکرد می توانید سود خوبی به جیب بزنید. پس با املاک داران همراه باشید و راهنمای خرید و فروش زمین و خانه کلنگی در شهرکرد را بخوانید.

    املاک اصفهان
    21 / 12 / 1401 - 12:44
    بازدید : 78
    برچسب‌ها :

    این روزها واژه ارگونومی را زیاد می شنویم. این واژه زمانی کاربرد دارد که انسان در حال انجام کاری است و تمامی شرایط متناسب با نوع کار و آناتومی بدن فرد طراحی شود. ارگونومی در محیط کار اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث کاهش آسیب های شغلی و هزینه های درمانی می شود.

    در این مقاله تمامی نکاتی و مزایای ارگونومیک را در دکوراسیون شرح می دهیم. زیرا آسایش روانی و جسمی انسان که بیشتر ساعات کار خود را در این محیط می گذارند از اهمیت بالای برخوردار است. پس با ما همراه شوید.

    املاک اصفهان
    21 / 12 / 1401 - 12:44
    بازدید : 63
    برچسب‌ها :

    امروزه اوضاع اقتصادی مردم و نوسانات قیمت‌ها خرید خانه را به یک رویا تبدیل کرده است. افزایش قیمت کالاهای مصرفی، سیاست‌های غلط دولت، بازرسی ضعیف، تحریم ها و ... در چند سال اخیر آنچنان کمر مردم را خم کرده است که اگر بخواهند هم دیگر نمی‌توانند به خرید فکر کنند. در ادامه این مقاله به مزایا و معایب خرید خانه در ارزانترین محله‌های اصفهان می‌پردازیم.

    املاک اصفهان
    20 / 12 / 1401 - 12:26
    بازدید : 62
    برچسب‌ها :

    آیا می‌دانید نمونه قرارداد فروش ملک چگونه نوشته می‌شود؟ با توجه به افزایش قیمت مسکن در بازار امروز، بسیاری از افراد به خرید خانه های پیش فروش روی آورده‌اند. خرید این دسته از املاک علاوه بر اینکه نسبت به خانه های آماده‌تحویل کمی مناسب تر و ارزان‌تر هستند، مزیت های دیگری نیز دارد. از جمله این مزیت ها پرداخت قسطی و مرحله به مرحله مبلغ خرید خانه است.

    املاک اصفهان
    20 / 12 / 1401 - 12:25
    بازدید : 85
    برچسب‌ها :

    اگر دنبال راهی برای فاضلاب کشی خانه خود هستید، باید بدانید لوله کشی فاضلاب ساختمان از نظر متریال، سایز، نوع ساختمان و کاربری با یکدیگر متفاوت هستند.  با املاک داران همراه باشید تا اطلاعاتی درباره بهترین روش لوله کشی فاضلاب ساختمان به شما ارائه کنیم. برای فاضلاب کشی حتما به متخصصان تاسیسات فاضلاب ساختمان مراجعه و مشورت کنید، در این مقاله تنها به یک سری اطلاعات اولیه می پردازیم.

    املاک اصفهان
    20 / 12 / 1401 - 12:25
    بازدید : 72
    برچسب‌ها :

    امروزه انواع قفل های دیجیتال یا هوشمند با قابلیت های مختلف در بازار عرضه می شوند. با پیشرفت علم و تکنولوژی تولید قفل های الکترونیک یا همان دیجیتال روز به روز افزایش می یابند و به دلیل امنیت و راحتی کار با آن ها نظر بیشتر خریداران را به خود جلب کرده است.

    همچنین قفل های دیجیتال اتوماتیک به علت ایمن بودن در بیشتر مراکز و اورگان های خصوصی از آن ها استفاده می کنند. در ادامه به برخی از ویژگی ها، قیمت و یکسری از این سوالات پاسخ خواهیم داد. امیدواریم تا پایان مجله املاک داران را همراهی کنید.

    املاک اصفهان
    18 / 12 / 1401 - 11:59
    بازدید : 56
    برچسب‌ها :

    امروزه با وجود پیشرفت های که در زمینه ساخت و ساز شده است معماران و طراحان را ترغیب می کند که در نمای ساختمان از متریال زیبا و جذاب و در عین حال مقاوم استفاده کنند. یکی از این متریال ها سفالینه یا تراکوتا است. نمای تراکوتا یک نوع پوشش محافظتی برای ساختمان بوده که از خاک رس تهیه می شود.

    این نوع نما یکی از پرطرفدارترین نماها است که برای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع متریال اولین بار در کشور آلمان مورد استفاده قرار گرفت. در این مقاله سعی داریم نمای تراکوتا را از تمامی جوانب مورد بررسی قرار دهیم. پس با amlakdaran همراه باشید.

     

    املاک اصفهان
    16 / 12 / 1401 - 12:28
    بازدید : 58
    برچسب‌ها :

    شهرکرد یک شهر خوش آب و هوا با مناظر طبیعی و سرسبز است که در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد. از آنجایی که این شهر زیباترین ییلاقات را در خود جای داده است و آب وهوای عالی دارد، هر سال مهاجران زیادی را به سوی خود می کشاند. حتی به دلیل خاک حاصلخیز و زمین های زراعی خوب آن می توان شهرکرد را برای خرید زمین های کشاورزی انتخاب نمود. با املاک داران همراه شوید و راهنمای خرید و فروش باغ و ویلا در شهرکرد را بخوانید.

    املاک اصفهان
    16 / 12 / 1401 - 12:27
    بازدید : 65
    برچسب‌ها :

    برنامه نظافت منزل برای یک زن شاغل بسیار دشوار ، کسل کننده و طاقت فرسا است. مگر اینکه بدانید چگونه تساوی را بین زندگی و کار خود لحاظ کنید. یک همسر یا مادر شاغل همین طور که مسئولیت سنگین نگهداری از کودک و مهیا کردن محیط دلخواه برای رشد کودک را بر عهده دارد، همچنین وظیفه کار حرفه‌ ای بیرون منزل را نیز به دوش می کشد و برنامه تمیز کردن منزل و فراهم کردن آرامش محیط زندگی برای خانواده از هدف های مهم او می باشد.

    املاک اصفهان
    15 / 12 / 1401 - 13:15
    بازدید : 72
    برچسب‌ها :

    زندگی در روستاهای تاریخی ایران از جمله مواردی است که هر فرد در سفر خود می تواند داشته باشد. به گونه ای تجربه دور شدن از شلوغی، آلودگی صوتی و ترافیکی از جمله موارد مهمی است که از روستا به دور بوده و هر فرد می تواند بسیار ساده و دلنشین به زندگی در روستا بپردازد. ممکن است آشنایی کامل با برخی از روستاهای تاریخی ایران را نداشته باشید و ندانید که سفر کردن به این مناطق چقدر می تواند در روحیه شما تاثیر بگذارد.

    املاک اصفهان
    15 / 12 / 1401 - 13:15
    بازدید : 57
    برچسب‌ها :

    شهرکرد یکی از خوش آب و هوا ترین شهرهای چهارمحال و بختیاری به شمار می رود که از مناظر طبیعی بی نظیری برخوردار است. این شهر علاوه بر ییلاقات زیبا، دارای جاهای تاریخی است و همین مسئله آنجا را به یک قطب گردشگری تبدیل می کند. از این رو می توانید با خرید ملک در شهرکرد برای حفظ سرمایه خود بکوشید. همچنین می توانید ملک اداری یا تجاری در این شهر خریداری کنید و سود خوبی به جیب بزنید. با پلتفرم املاک داران همراه باشید و راهنمای خرید و فروش ملک اداری و تجاری در شهرکرد را بخوانید.

    املاک اصفهان
    15 / 12 / 1401 - 11:58
    بازدید : 47
    برچسب‌ها :

    همانطور که می دانید بتن از جمله مصالح پرکاربرد در تمامی جهان است. استفاده بیش از حد از منابع طبیعی برای ساخت بتن مشکلات زیست محیطی را سبب می شود که در اینجا موضوع تولید بتن از مصالح بازیافتی اهمیت پیدا می کند. این روزها نقش بتن بازیافتی در ساختمان سازی مورد توجه واقع شده به صورتی که می توان یک سازه مقاوم و مستحکم را بسازد. در این مقاله می‌ خواهیم تولید بتن از مصالح بازیافتی را مورد بررسی قرار دهیم. پس با املاکداران همراه شوید.

    املاک اصفهان
    14 / 12 / 1401 - 14:31
    بازدید : 61
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 156
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه